Ramowy program usługi
- Wstęp do profesjonalnego zarządzania przedsiębiorstwem. Wykorzystanie odpowiednich narzędzi i metod do zwiększenia przychodów firmy. Budowanie planu marketingowego. Narzędzia i metody skuteczne przy promocji przedsiębiorstwa.
- Optymalizacja kosztów i aspekty prawne zarządzania firmą w czasie kryzysu gospodarczego
- Social media i ich możliwości w dobie kryzysu gospodarczego, czyli jak wykorzystać to, że inni nie idą do przodu
- Strategia rozwoju firmy. Strefy przychodów.
- Obsługa na „5 gwiazdek” – gotowe narzędzia do personalizowania zamówień firmy, dopasowania oferty pod klienta. Metody i narzędzia do profesjonalnej obsługi klienta.
- Motywacja pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. Jak stworzyć w firmie pozytywną aurę. Podsumowanie szkolenia. Ewaluacja i pytania od kursantów.
Cel biznesowy
Uczestnik zostaje wyposażony w komplet wiedzy kierunkowej oraz umiejętności związanych z prowadzeniem firmy oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Uczestnik otrzymuje również komplet wiedzy związanej z kreowaniem swojego wizerunku na rynku. Wszystko to w odpowiedzi na rosnącą konkurencyjność firm w dobie kryzysu gospodarczego.
Cel edukacyjny
Uczestnicy poznają istotę prowadzenia działalności gospodarczej. Nauczą się przygotowywać i wprowadzać plan biznesowy, kontrolować zarządzanie firmą oraz poznają metody działań marketingowych mających na celu zwiększenie przychodów Uczestnicy dowiedzą się również jak poprawić jakość obsługi klienta w firmie oraz poznają skuteczne metody komunikacji interpersonalnej.
Efekty uczenia się
- uczestnik zna i rozumie istotę efektywnego prowadzenia firmy
- uczestnik potrafi zbudować efektywny plan marketingowych
- uczestnik potrafi zarządzać planem marketingowym
- uczestnik rozumie cele strategii rozwoju firmy
- uczestnik wie jak skutecznie podnieść sprzedaż w firmie
- uczestnik wie jak skutecznie podnieść jakoś obsługi w firmie
- uczestnik potrafi kreować pozytywne emocje u współpracowników firmy
- uczestnik jest gotowy do efektywnej pracy
Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt