Ramowy program usługi
DZIEŃ 1
- Wprowadzenie
- Nowoczesne narzędzia marketingowe - przegląd
- Budowanie marketingu w oparciu o nowoczesne narzędzia marketingowe
DZIEŃ 2
- Badanie efektywności stosowanych technik i narzędzi marketingowych
- Zasada działania marketing-automation - automatyzacja, programy lojalnościowe, zaawansowana analityka
- Dostosowanie automatyzacji marketingu do grupy docelowej odbiorców
DZIEŃ 3
- Skuteczna komunikacja a media społecznościowe – zasady tworzenia klarownych i przynoszących rezultaty komunikatów
- Kampanie internetowe i ich wpływ na wzrost przychodów
- Planowanie działań krótko i długo falowych w oparciu o grupę docelową klientów
DZIEŃ 4
- Nowoczesny marketing cyfrowy cz. I – pojęcia stosowane podczas tworzenia kampanii sprzedażowych
- Nowoczesny marketing cyfrowy cz. II – wykorzystanie konkretnych strategii w oparciu o potrzeby przedsiębiorstwa
- Ukierunkowanie procesu kreowania wartości i personalizacji produktów i usług
DZIEŃ 5
- Najczęściej stosowane metody i techniki angażowania klientów w proces
- Sposoby i metody klarownego komunikowania określonych treści
- Metody oceny stosowanej w przedsiębiorstwie strategii marketingowej
DZIEŃ 6
- Metody interpretowania wskaźników i oceny efektów stosowanej w przedsiębiorstwie strategii marketingowej – ocena marketingu cyfrowego
- Sposoby właściwej identyfikacji narzędzi marketingu internetowego
- Metody dopasowania narzędzi marketingowych do przyjętego modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz w oparciu o zastaną sytuację rynkową
DZIEŃ 7
- Niestandardowe rozwiązania marketingowe i sprzedażowe.
- Podsumowanie i wnioski
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do nabycia umiejętność koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
WIEDZA
- wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
- charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
- charakteryzuje zasady działania marketing-automation
- charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail, marketing, programmatic/RTB i inne)
- identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
UMIEJĘTNOŚCI
- identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego
- ocenia strategie e-marketingu w firmie
- poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
- planuje działania w oparciu o potrzeby klientów
- rozróżnia potrzeby klientów
- formułuje komunikaty i komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia
- przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania
- proponuje niestandardowe rozwiązania.
Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt