Ramowy program usługi

DZIEŃ 1

  1. Zachowania nabywców, zachowania konsumenckie, wpływ marketingu na kształtowanie potrzeb i postaw
  2. Grupy docelowe, Insight konsumencki, tworzenie persony marki
  3. Zasada działania marketing-automation - automatyzacja, programy lojalnościowe, zaawansowana analityka

 

DZIEŃ 2

  1. Dostosowanie automatyzacji marketingu do grupy docelowej odbiorców
  2. Kampanie internetowe i ich wpływ na wzrost przychodów.
  3. Skuteczna komunikacja a media społecznościowe – zasady tworzenia klarownych i przynoszących rezultaty komunikatów. Study Case. Zajęcia praktyczne w terenie – kręcenie rolek
  4. Storytelling, narzędzia i niestandardowe metody kształtowania wizerunku marki. Study Case – zajęcia w terenie, tworzenie treści marketingowych.
  5. Planowanie działań krótko i długo falowych w oparciu o grupę docelową klientów. Omówienie i podsumowanie treści, jakości i wartości stworzonego w trakcie warsztatu praktycznego materiału.

 

DZIEŃ 3

  1. Ukierunkowanie procesu kreowania wartości i personalizacji produktów i usług
  2. Najczęściej stosowane metody i techniki angażowania klientów w proces
  3. Sposoby i metody klarownego komunikowania określonych treści
  4. Metody oceny stosowanej w przedsiębiorstwie strategii marketingowej oraz dopasowania narzędzi marketingowych do przyjętego modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz w oparciu o zastaną sytuację rynkową. Sposoby właściwej identyfikacji narzędzi marketingu internetowego
  5. Podsumowanie

 

Cel edukacyjny

Szkolenie prowadzi do nabycia wiedzy z zakresu: tworzenia strategii marketingowej, pr-owej i wizerunkowej firmy, stosowania badań rynku i konkurencji, badania potrzeb klientów: nawyków zakupowych, nowoczesnych koncepcji marketingu online, mechanizmów procesu sprzedaży.

Szkolenie daje możliwość zdobycia umiejętności planowania długofalowych działań marketingowych oraz stosowania niestandardowych narzędzi marketingowych.

 

Efekty uczenia się

Uczestnik:

  • sporządza podstawowe treści marketingu online: video, blog, e-book, live
  • praktykuje trendy w sprzedaży online
  • tworzy materiały marketingowe zgodne z trendami sprzedaży online
  • tworzy personę marketingową, mapę percepcji oraz przeprowadzenia targetowania
  • praktykuje założenia skutecznej kampanii marketingowej
  • stosuje badania rynku i konkurencji
  • wdraża wyniki badań rynkowych do projektowania nowego produktu / usługi
  • stosuje niestandardowe narzędzia marketingowe jak storytelling
  • kreuje i bada potrzeby konsumentów
  • stosuje techniki narzędzia budowania zaangażowania klientów
  • planuje długofalowe działania marketingowe
  • dopasowuje narzędzia marketingowe do przyjętego modelu binzesowego przedsiębiorstwa
  • kierunkuje proces kreowania wartości i personalizaji produktów i usług

Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt