Ramowy program usługi
DZIEŃ 1
- Zachowania nabywców, zachowania konsumenckie, wpływ marketingu na kształtowanie potrzeb i postaw
- Grupy docelowe, Insight konsumencki, tworzenie persony marki
- Zasada działania marketing-automation - automatyzacja, programy lojalnościowe, zaawansowana analityka
DZIEŃ 2
- Dostosowanie automatyzacji marketingu do grupy docelowej odbiorców
- Kampanie internetowe i ich wpływ na wzrost przychodów.
- Skuteczna komunikacja a media społecznościowe – zasady tworzenia klarownych i przynoszących rezultaty komunikatów. Study Case. Zajęcia praktyczne w terenie – kręcenie rolek
- Storytelling, narzędzia i niestandardowe metody kształtowania wizerunku marki. Study Case – zajęcia w terenie, tworzenie treści marketingowych.
- Planowanie działań krótko i długo falowych w oparciu o grupę docelową klientów. Omówienie i podsumowanie treści, jakości i wartości stworzonego w trakcie warsztatu praktycznego materiału.
DZIEŃ 3
- Ukierunkowanie procesu kreowania wartości i personalizacji produktów i usług
- Najczęściej stosowane metody i techniki angażowania klientów w proces
- Sposoby i metody klarownego komunikowania określonych treści
- Metody oceny stosowanej w przedsiębiorstwie strategii marketingowej oraz dopasowania narzędzi marketingowych do przyjętego modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz w oparciu o zastaną sytuację rynkową. Sposoby właściwej identyfikacji narzędzi marketingu internetowego
- Podsumowanie
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do nabycia wiedzy z zakresu: tworzenia strategii marketingowej, pr-owej i wizerunkowej firmy, stosowania badań rynku i konkurencji, badania potrzeb klientów: nawyków zakupowych, nowoczesnych koncepcji marketingu online, mechanizmów procesu sprzedaży.
Szkolenie daje możliwość zdobycia umiejętności planowania długofalowych działań marketingowych oraz stosowania niestandardowych narzędzi marketingowych.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- sporządza podstawowe treści marketingu online: video, blog, e-book, live
- praktykuje trendy w sprzedaży online
- tworzy materiały marketingowe zgodne z trendami sprzedaży online
- tworzy personę marketingową, mapę percepcji oraz przeprowadzenia targetowania
- praktykuje założenia skutecznej kampanii marketingowej
- stosuje badania rynku i konkurencji
- wdraża wyniki badań rynkowych do projektowania nowego produktu / usługi
- stosuje niestandardowe narzędzia marketingowe jak storytelling
- kreuje i bada potrzeby konsumentów
- stosuje techniki narzędzia budowania zaangażowania klientów
- planuje długofalowe działania marketingowe
- dopasowuje narzędzia marketingowe do przyjętego modelu binzesowego przedsiębiorstwa
- kierunkuje proces kreowania wartości i personalizaji produktów i usług
Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt