Ramowy program usługi

DZIEŃ I

  1. Czym naprawdę jest stres i jak powstaje?
  2. Jaka jest różnica między impulsem, a moją reakcją?
  3. Jakie są moje wzorce odporności psychicznej, jak je zmienić?
  4. Jak pozbyć się automatycznych reakcji?
  5. Jak uspokajać system nerwowy codziennie?
  6. Podsumowanie

 

DZIEŃ II

  1. Jak budować odporność psychiczną za pomocą elastyczności i dopasowania?
  2. Czy potrafię zarządzać moją energią i jaki jest jej wpływ na odporność psychiczną.
  3. Czym są emocje, jak powstają, jak je rozpoznać?
  4. Jak świadomie wybrać emocje lub zmienić aby były wspierające w danych okolicznościach Rozpraszane złości i wewnętrznej agresji.
  5. Praktyczne techniki relaksacyjne do codziennego stosowania. Cztery postawy życiowe, wzorce i nawyki oraz co z nich wynika dla komunikacji.
  6. Model strukturalny stanów JA czyli kiedy porozumiewam się jako dorosły, a kiedy jako dziecko. Znaki rozpoznania- jakie daje , a jakie otrzymuję.

 

DZIEŃ III

  1. Moje głody emocjonalne i ich wpływ na komunikację.
  2. Błędne postrzeganie, projekcje - tworzenie historii o ludziach nie popartych faktami.
  3. Tworzenie nierealnych oczekiwań. Poziom logiczny i poziom emocjonalny wypowiedzi. Siła autentyczności w porozumiewaniu się.
  4. Stres w komunikacji – na co uważać aby nie wpaść w automatyczne reakcje.
  5. Podsumowanie - test ustny przeprowadzony przez trenera

 

Cel edukacyjny

Szkolenie daje możliwość poprawy koncentracji oraz zwiększenia efektywności wykonywanych działań. Szkolenie prowadzi do zwiększenia świadomości używania odpowiednich narzędzi do opanowania sytuacji stresującej oraz ulepszenia umiejętności komunikacji.

 

Efekty uczenia się

Uczestnik:

  • trafnie identyfikuje sytuacje stresowe
  • wskazuje różnice pomiędzy impulsem a reakcją
  • wymienia rodzaje wzorców odporności psychicznej
  • stosuje metody i techniki budowania odporności psychicznej
  • zarządza w odpowiedni sposób swoimi emocjami
  • stosuje poznane techniki relaksacji
  • dokonuje analizy modelu strukturalnego stanów "JA"
  • dobiera i stosuje odpowiednie do sytuacji i rozmówcy narzędzia komunikacji
  • rozróżnia błędne projekcje od faktów
  • stosuje techniki redukcji stresu w komunikacji

Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt