Ramowy program usługi
DZIEŃ 1
- Sprzedaż, budowa zasięgu w Internecie i kanałach social media: najważniejsze zagadnienia, terminologia.
- Analiza rynku konkurencyjnego: umiejętność korzystania z otwartych źródeł informacji. Analiza biznesowa.
- Formaty reklamowe. Zasady działania algorytmu Facebook, Instagram, Linkedin.
- Budowanie persony. Wykorzystanie efektywnych narzędzi online.
- Narzędzia content marketing, integracja: tekst, zdjęcia, grafika, infografika, animacja, video.
- Kanały społecznościowe w praktyce biznesowej. Metoda rekomendacji online, Networking: platforma Linkedin.
- Definiowanie celów w kanałach digital, social media - Linkedin: Cele biznesowe i cele zasięgowe Rozpoznawalność naszej marki w kanałach B2B.
DZIEŃ 2
- Kanały społecznościowe w praktyce: tworzenie profilu, realizacja kampanii reklamowej, optymalizacja działania B2B/B2C: Linkedin
- Przygotowanie dedykowanej strategii działania w kanałach social media, integracja z działaniami w kanałach digital i narzędziach Google.
- Badanie efektywności działania, eliminacja błędów. Wykorzystanie narzędzi: Facebook Manager, Google Analytics, Brand24, Sotrender.
- Przygotowanie profesjonalnego profilu osobistego & firmowego w serwisie LinkedIn -opracowanie kampanii, integracja działań w kanale digital:
- Generowanie i przetwarzanie leadów z wykorzystaniem narzędzi digital.
- Przydatne i praktyczne narzędzia do tworzenia treści: Canva, Easelly, YouTube
- Podsumowanie
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do nabycia wiedzy o dostępnych formach i narzędziach do planowania, tworzenia i dystrybuowania treści w Sieci przy użyciu social mediów. Szkolenie prowadzi do podniesienia kompetencji w zakresie marketingu cyfrowego. Szkolenie daje możliwość przygotowania dedykowanej strategii działania na kanale social media. Szkolenie przygotowuje do samodzielnego badania efektywności wdrażanych działań marketingowych.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- klasyfikuje typy narzędzi dostępnych do planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych na portalach internetowych,
- opracowuje analizę rynku konkurencyjnego
- stosuje zasady działania algorytmu Linkedin, Facebook, Instagram
- wykorzystuje efektywne narzędzia online
- definiuje cele kanałów digital, social media
- przygotowuje dedykowana strategię działań marketingowych
- integruje działania na kanałach digital i narzędziach Google
- bada efektywność działań i eliminuje błędy
Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt