Ramowy program usługi

DZIEŃ 1

  1. Sprzedaż, budowa zasięgu w Internecie i kanałach social media: najważniejsze zagadnienia, terminologia.
  2. Analiza rynku konkurencyjnego: umiejętność korzystania z otwartych źródeł informacji. Analiza biznesowa.
  3. Formaty reklamowe. Zasady działania algorytmu Facebook, Instagram, Linkedin.
  4. Budowanie persony. Wykorzystanie efektywnych narzędzi online.
  5. Narzędzia content marketing, integracja: tekst, zdjęcia, grafika, infografika, animacja, video.
  6. Kanały społecznościowe w praktyce biznesowej. Metoda rekomendacji online, Networking: platforma Linkedin.
  7. Definiowanie celów w kanałach digital, social media - Linkedin: Cele biznesowe i cele zasięgowe Rozpoznawalność naszej marki w kanałach B2B.

 

DZIEŃ 2

  1. Kanały społecznościowe w praktyce: tworzenie profilu, realizacja kampanii reklamowej, optymalizacja działania B2B/B2C: Linkedin
  2. Przygotowanie dedykowanej strategii działania w kanałach social media, integracja z działaniami w kanałach digital i narzędziach Google.
  3. Badanie efektywności działania, eliminacja błędów. Wykorzystanie narzędzi: Facebook Manager, Google Analytics, Brand24, Sotrender.
  4. Przygotowanie profesjonalnego profilu osobistego & firmowego w serwisie LinkedIn -opracowanie kampanii, integracja działań w kanale digital:
  5. Generowanie i przetwarzanie leadów z wykorzystaniem narzędzi digital.
  6. Przydatne i praktyczne narzędzia do tworzenia treści: Canva, Easelly, YouTube
  7. Podsumowanie

 

Cel edukacyjny

Szkolenie prowadzi do nabycia wiedzy o dostępnych formach i narzędziach do planowania, tworzenia i dystrybuowania treści w Sieci przy użyciu social mediów. Szkolenie prowadzi do podniesienia kompetencji w zakresie marketingu cyfrowego. Szkolenie daje możliwość przygotowania dedykowanej strategii działania na kanale social media. Szkolenie przygotowuje do samodzielnego badania efektywności wdrażanych działań marketingowych.

 

Efekty uczenia się

Uczestnik:

  • klasyfikuje typy narzędzi dostępnych do planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych na portalach internetowych,
  • opracowuje analizę rynku konkurencyjnego
  • stosuje zasady działania algorytmu Linkedin, Facebook, Instagram
  • wykorzystuje efektywne narzędzia online
  • definiuje cele kanałów digital, social media
  • przygotowuje dedykowana strategię działań marketingowych
  • integruje działania na kanałach digital i narzędziach Google
  • bada efektywność działań i eliminuje błędy

Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt