Ramowy program usługi
Dzień 1
- Wprowadzenie
- E- commerce - czym jest i jak działa?
- Wzorcowy proces wdrożenia e-commerce. Segmentacja rynku.
- Niezbędne strategie marketingowe dla e-commerce. Dobranie odpowiedniej dla danego segmentu rynku i rodzaju towaru lub usługi. - warsztat praktyczny
- Planowanie kampanii reklamowych z wykorzystaniem m.in. portali społecznościowych, vlogów, blogów oraz dobranie odpowiedniego kanału komunikacji marketingpwej. - warsztat praktyczny
Dzień 2
- Na czym polega cyberbezpieczeństwo
- Omówienie podstawowych problemów z bezpieczeństwem w sieci.
- Wdrożenie zasad cyberbezpieczeństwa przy planowaniu i realizowaniu zadań - warsztat praktyczny
- Tworzenie regulaminów oraz informacji dla klientów - warsztat praktyczny
- Instytucje regulujące i nadzorujące cyberbezpieczeństwo
Dzień 3
- Tworzenie architektury dedykowanej dla sprzedaży e-commerce
- Przygotowanie szablonów e-commerce. Współpraca ze specjalistami UX/UI - warsztat praktyczny
- Przygotowanie schematów rozmów z klientem online - warsztat praktyczny
- Prowadzenie sprzedaży i obsługiwanie klienta w e-commerce - szkolenie online
- Opracowanie planu sprzedażowego dla różnych form komunikacji z klientem online - warsztat praktyczny
Dzień 4
- Jakościowy ruch w serwisie sprzedażowym e-commerce – odpowiednie narzędzia i techniki oraz strategia
- Optymalizowanie sprzedaży za pomocą narzędzi analitycznych e-commerce, mierzenie efektywności / warsztat praktyczny
- Skuteczny content marketing w e-commerce - warsztat praktyczny
Dzień 5
- Zagrożenia i sytuacje kryzysowe – monitoring, identyfikacja
- Tworzenie i realizacja planów zapobiegających sytuacją kryzysowym - warsztat praktyczny
- Błyskawiczna reakcja na zapytania online dotyczące tematów oferowanych produktów i usług - warsztat praktyczny
Dzień 6
- Kreatywne i elastyczne dopasowanie się do nagłych zmian w trendach rynkowych oraz w technologii – case study
- Zespół sprzedażowy, a klient – utrzymanie i rozwijanie dobrych relacji – case study
- Podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji w e-commerce. Dostosowanie dla siebie form szkoleniowych z tego zakresu.
Dzień 7
- Kierowanie małym zespołem w e-commerce – podejmowanie decyzji w sytuacjach kryzysowych, dzielenie się nabytą wiedzą - warsztat praktyczny
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach e-commerce z dostawcami i klientami – warsztat praktyczny
- Podsumowanie
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do zdobycia wiedzy, uzupełnienia jej lub aktualizacji umiejętności i kompetencji społecznych.
Szkolenie daje możliwość zdobycia i poszerzenia wiedzy z zakresu kompleksowej obsługi klienta.
Efekty uczenia się
UCZESTNIK:
- dobiera i wdraża optymalny system e-commerce
- Formułuje cele dla danego segmentu rynku i rodzaju towaru lub usługi oraz dobiera do nich strategię e-commerce
- Planuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem technik marketingowych swoistych dla e-commerce
- Stosuje zasady cyberbezpieczeństwa przy planowaniu i realizowaniu zadań e-commerce
- Uczestniczy w projektowaniu architektury sprzedaży e-commerce i przygotowuje szablony e-commerce oraz potrafi współpracować ze specjalistami UX/UI
- Przygotowuje schematy rozmów z klientami online
- Prowadzi sprzedaż i obsługę klienta w e-commerce
- Opracowuje plan sprzedaży z życiem różnych form komunikacji z klientem online
- Generuje, jakościowy ruch w serwisie sprzedażowym e-commerce
- Mierzy efektywność i reagując na zmiany optymalizuje sprzedaż za pomocą narzędzi analitycznych e-commerce
- Stosuje content marketing w e-commerce
- Identyfikuje i monitoruje zagrożenia i sytuacje kryzysowe
- Tworzy i realizuje plany zapobiegające i przeciwdziałające sytuacjom kryzysowym
- Udziela na bieżąco odpowiedzi online na temat oferowanych produktów i usług
- Używa elastycznych i kreatywnych rozwiązań w nagłych zmianach w organizacji, trendach rynkowych oraz w technologii
- Utrzymuje i rozwija dobre relacje z klientami oraz z zespołem sprzedażowym
- Wykazuje chęci podnoszenia własnych kwalifikacji i kompetencji w e-commerce i dobiera dostosowane do siebie formy szkoleniowe z tego zakresu
- Kieruje małym zespołem e-commerce i dzieli się z nim wiedzą oraz podejmuje decyzje w sytuacjach kryzysowych
- Utrzymuje pozytywny wizerunek firmy w kontaktach e-commerce z dostawcami i klientami
Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt