Ramowy program usługi

  1. Wprowadzenie do szkolenia
  2. Poznanie zasad i pojęć w zarządzaniu procesami
  3. Opis cyklu procesowego w organizacji, ich cech i parametrów. Podejście strategiczne w zarządzaniu procesami.
  4. Analiza wybranego procesu. Case study.
  5. Wprowadzenie zmian systemowych w procesach. Warsztat praktyczny
  6. Wykorzystanie narzędzi IC i oprogramowania wpierającego proces zarządzania. Case study
  7. Profesjonalne podejście w kontaktach interpersonalnych oraz ponoszenie odpowiedzialności za wykonywaną pracę. Wprowadzenie pozytywnego nastawienia (mindset).
  8. Podsumowanie szkolenia

 

Cel edukacyjny

Usługa przygotowuje uczestnika do określania, kontrolowania, koordynowania i udoskonalania procesów zarządczych. Prowadzi do usprawnienia funkcjonujących procesów, systemów, rozwiązań w ramach organizacji. Jednocześnie usługa daje możliwość zastosowania działań z zakresu : analizy poszczególnych procesów w organizacji, planowania ich kontroli, a także planowania systemowych rozwiązań zmierzających do ich usprawnienia.

 

Efekty uczenia się

Wiedza:

  1. Wprowadza zasady podejścia procesowego do zarządzania.
  2. Stosuje wiedze o definiowaniu procesów.
  3. Odróżnia podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem procesowym.
  4. Stosuje zasady opisu cyklu procesowego w organizacji.
  5. Posługuje się wiedzą o cechach i parametrach procesów.
  6. Przestrzega zasad podejścia strategicznego w zarządzaniu procesem.

 

Umiejętności:

  1. Odróżnia procesy w organizacji.
  2. Identyfikuje procesy najważniejsze - kluczowe dla organizacji.
  3. Prowadzi analizę wybranego procesu.
  4. Planuje proces kontroli i wyciąga wnioski z ich wyników.
  5. Proponuje i wdrąża zmiany w procesach tego wymagających.
  6. Wprowadza systemowe zmiany w procesach.
  7. Wykorzystuje narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające proces zarządzania procesami.

 

Kompetencje społeczne (postawy):

  1. Przedstawia profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
  2. Wykazuje się odpowiedzialnością i rzetelnością do wykonywanej pracy.
  3. Wprowadza pozytywny stosunek do zmian.

Jesteś zainteresowany/na szkoleniem? Skontaktuje się z nami: Kontakt